آگهی مزایده نوبت اول 10 باب مغازه موقوفه پاساژامامزاده احمد (ع)

آگهی مزایده نوبت اول 10 باب مغازه موقوفه پاساژامامزاده احمد (ع)

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه در نظر دارد 10 باب مغازه واقع در خیابان شهید صدوقی مربوط به موقوفه پاساژ امامزاده احمد(ع) را با سلب حق سر قفلی و صرفاً تاپایان سال 1391 از طریق مزایده و با رعایت شرایط ذیل به اجاره واگذار نماید:
الف)
1- حداقل اجاره بها مغازه شماره دوبه مساحت 22 متر مربع ماهیانه مبلغ  2/000/000 ریال  می باشد.
2- حداقل اجاره بها مغازه شماره سه به مساحت36 متر مربع ماهیانه مبلغ1/300/000 ریال می باشد.
3- حداقل اجاره بها مغازه شماره چهار به مساحت16 متر مربع ماهیانه مبلغ1/100/000 ریال می باشد.
4- حداقل اجاره بها مغازه شماره پنج به مساحت16 متر مربع ماهیانه مبلغ1/200/000 ریال می باشد.
5- حداقل اجاره بها مغازه شماره شش به مساحت12 متر مربع ماهیانه مبلغ 1/200/000 ریال می باشد.
6- حداقل اجاره بها مغازه شماره هفت به مساحت15 متر مربع ماهیانه مبلغ 1/200/000 ریال می باشد.
7-  حداقل اجاره بها مغازه شماره هشت به مساحت15 متر مربع ماهیانه مبلغ 1/200/000 ریال می باشد.
8- حداقل اجاره بها مغازه شماره نه به مساحت18 متر مربع ماهیانه مبلغ 1/200/000 ریال می باشد.
9- حداقل اجاره بها مغازه شماره ده به مساحت15 متر مربع ماهیانه مبلغ 1/300/000 ریال می باشد.
10- حداقل اجاره بها مغازه شماره یازده به مساحت15 متر مربع ماهیانه مبلغ 1/200/000 ریال می باشد.
ب): مدت اجاره از تاریخ تنظیم سند لغایت پایان اسفند ماه سال جاری می باشد و پس از انقضای مدت مستاجر متعهد است مورد اجاره را بدون هیچ گونه ادعایی به موجر تحویل دهد.
پ): هزینه تعمیرات اساسی و بنیادی( در صورت ضرورت) و ما لیات و مستغلات با موقوفه و هزینه تنظیم سند اجاره و تعمیرات غیر ضروری و جزیی و هزینه های دیگر از قبیل برف روبی و ... به هر عنوان به عهده مستاجر می باشد.
ت): مستاجر حق واگذاری مورد اجاره را کلاً و جزاً به هیچ نحوی از انحاء حتی به عنوان وکالت یا صلح حقوق به غیر را ندارد.                                                                   
ث): مستاجر حق هیچ گونه تغییر و تبدیل در وضع اعیان موقوفه را ندارد مگر با موافقت کتبی اداره اوقاف.
ج): مباشرت شخص مستاجر در استیفای منافع شرط لازم است.
چ): پیشنهاد دهنده می بایستی پنج میلیون ریال  را به عنوان سپرده مزایده به حساب 103008178   بنام دریافت بقاع شهرستان ابرکوه شعبه راسخون  نزد بانک ملی مرکزی واریز و فیش آنرا ضمیمه پیشنهاد خود نماید ضمناً مبلغ مزبور تا پایان مدت اجاره موقوفه بعنوان ودیعه به حساب موقوفه می باشد.
ح): پرداخت هزینه های مربوط به برق و آب بها و تلفن علاوه بر پرداخت اجاره بعهده مستاجر می باشد و مستاجر متعهد است حسب اعلام اداره اوقاف ابرکوه وجه آنرا بپرازد.
خ): هزینه تنظیم اجاره نامه و آگهی مزایده و هزینه های دیگر به عهده مستاجر خواهد بود.
د): به پیشنهاد های مبهم و بدون سپرده و مخدوش و همچنین پیشنهادهایی که خارج از موعد مقرر برسد و یا شرایط غیر از شرایط مزایده داشته باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ذ): اگر برنده مزایده بعد از خاتمه عمل مزایده از تنظیم سند اجاره نامه خودداری نماید سپرده به نفع موقوفه ضبط و به نفرات بعدی با حفظ ترتیب به شرطی اجاره داده خواهد شد که مبلغ پیشنهادی از مبلغ مزایده کمتر نباشد و نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه  در رد یا قبول پیشنهادها مختار است میزان اجاره بها باید با حروف  و عدد به طور خوانا نوشته شود این مزایده کتبی بوده و مزایده حضوری انجام نخواهد شد کمیسیون مزایده مرکب از نمایندگان اوقاف و امور خیریه و دارایی و نماینده دادگستری تشکیل و پس از قرائت پیشنهادهای رسیده نسبت به صلاحیت برنده مزایده رسیدگی ودر صورت تشخیص صلاحیت سند اجاره نامه با رعایت مقررات تنظیم خواهدشد.
ر): داوطلبان می توانند تقاضای خود را تا آخر وقت اداری روز شنبه  مورخ 91/02/16   و پاکت سر بسته با پست سفارشی که روی آن راجع به مزایده نوشته شده باشد به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه  ارسال نمایند.
ز): پیشنهاد های واصله در روز یک شنبه  مورخ 91/02/17 راس ساعت 10 صبح در محل اداره باز و رسیدگی خواهد شد. حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه قرائت پیشنهادها آزاد است.
ژ) اداره اوقاف وامور خیریه موظف است حداکثر ظرف مدت 15 روز مغازه را در اختیار شخص برنده در مزایده قراردهد در غیر اینصورت برنده مزایده حق انصراف دارد
س) داوطلبان شرکت در مزایده نمی توانند مشاغل زیر را بعنوان شغل انتخابی برگزینند: 1- شغلهایی که آلودگی صوتی ایجاد می کنند از قبیل آهنگری ، جوشکاری وغیره 2- میوه فروشی 3- مرغ وماهی فروشی

                       اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا